Institute įdiegta kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO 9001:2015 (LST EN ISO 9001:2015) standarto reikalavimus.
Kokybės vadyba apima šias sritis:
- susisiekimo komunikacijų tyrimus;
- projektavimą;
- ekspertizes;
- ekonominį ir poveikio aplinkai vertinimą;
- galimybių studijas;
- eismo saugos tyrimus;
- kelių saugumo auditus ir vertinimą;
- kadastrinius matavimus;
- teritorijų planavimą;
- georeferencines duomenų bazes;
- mokslo tiriamuosius darbus.
Tikslai
- Kokybiškai ir laiku atlikti valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros būklės tyrimus;
- Rengti pasiūlymus dėl kelių plėtojimo ir eismo saugumo užtikrinimo programų;
- Teikti kokybiškas paslaugas valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms, įmonėms, vykdančioms transporto ir susisiekimo komunikacijų projektus.
Strateginiai uždaviniai
- Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus;
- Nustatyti esamus klientų poreikius, prognozuoti būsimus ir į juos atsižvelgti;
- Tobulinti procesų technologijas bei diegti technines naujoves;
- Sistemingai kelti visų darbuotojų kvalifikaciją;
- Užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją.
Įstaigos vadovybės įsipareigojimai
- Sudaryti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrinant socialines garantijas ir geranorišką savitarpio supratimo atmosferą;
- Įvertinti darbuotojų nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti geresnių rezultatų;
- Suteikti sąlygas idėjų ir pasiūlymų realizavimui, įvertinant jų praktinę naudą;
- Kreipti ypatingą dėmesį, parenkant darbuotojus ir keliant jų kvalifikaciją;
- Kasmet peržiūrėti kokybės politiką, kad ji nuolat išliktų aktuali.