Kokybės politika

Institute įdiegta kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO 9001:2015 (LST EN ISO 9001:2015) standarto reikalavimus.


Kokybės vadyba apima šias sritis:

- susisiekimo komunikacijų tyrimus;

- projektavimą;

- ekspertizes;

- ekonominį ir poveikio aplinkai vertinimą;

- galimybių studijas;

- eismo saugos tyrimus;

- kelių saugumo auditus ir vertinimą;

- kadastrinius matavimus;

- teritorijų planavimą;

- georeferencines duomenų bazes;

- mokslo tiriamuosius darbus.

 

Tikslai

- Kokybiškai ir laiku atlikti valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros būklės tyrimus;
- Rengti pasiūlymus dėl kelių plėtojimo ir eismo saugumo užtikrinimo programų;
- Teikti kokybiškas paslaugas valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms, įmonėms, vykdančioms transporto ir susisiekimo komunikacijų projektus.

 

Strateginiai uždaviniai

- Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus;
- Nustatyti esamus klientų poreikius, prognozuoti būsimus ir į juos atsižvelgti;
- Tobulinti procesų technologijas bei diegti technines naujoves;
- Sistemingai kelti visų darbuotojų kvalifikaciją;
- Užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją.

 

Įstaigos vadovybės įsipareigojimai

- Sudaryti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrinant socialines garantijas ir geranorišką savitarpio supratimo atmosferą;
- Įvertinti darbuotojų nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti geresnių rezultatų;
- Suteikti sąlygas idėjų ir pasiūlymų realizavimui, įvertinant jų praktinę naudą;
- Kreipti ypatingą dėmesį, parenkant darbuotojus ir keliant jų kvalifikaciją;
- Kasmet peržiūrėti kokybės politiką, kad ji nuolat išliktų aktuali.